Задня частина оновленого Ford Raptor стала родзинкою для інженерів ICON, оскільки нові зміни виявилися кращими. Однією із значних змін було те, що розташування амортизаторів було змінено з паралельної на зміщену конструкцію. Хоча це відмінно підходить для контролю витка осі, була потрібна ретельна переоцінка того, як амортизатори ICON повинні будуть функціонувати, щоб максимально використовувати оновлену задню частину. У процесі досліджень та розробок було виявлено, що Gen 2 мав більший хід колеса, ніж оригінальний Raptor, і як зміщене верхнє вушка інженери ICON розробили амортизатор серії 3.0, який максимально збільшив хід при використанні заводських амортизаторів. Щоб контролювати задню частину в певних діапазонах ходу, ці амортизатори мають 3 унікальні зони обходу - 2 на такті стиснення та один відскок. На відміну від інших амортизаторів, які мають гучне байпасне клацання під час роботи, перепускні клапани ICON мають демпфовані упори клапана для безшумної та точної роботи. Ручки, що легко регулюються, дозволяють робити швидку зміну налаштування амортизаторів без використання інструментів, що дозволяє налаштовувати свій автомобіль з мінімальним часом простою. При використанні на дорозі та бездоріжжі запатентована ICON Anti-Wobble Link стабілізує удари, запобігаючи обертанню та можливому зіткненню. Крім того, уретанові щитки на гомілки захищають вали амортизаторів та кінці шатунів у важких умовах бездоріжжя.
Підмодель | Raptor |
Бренд | Icon Vehicle Dynamics |
Сторона встановлення | Зад |
Серія | 3.0 V.S. Series |
Вага | 53 фунт |
Авто
Show all |
2017||Ford||F-150, 2018||Ford||F-150, 2019||Ford||F-150, 2020||Ford||F-150
|