У звичайних стабілізаторах рульового керування поворот в одному напрямку створює підвищення тиску всередині стабілізатора, оскільки вал займає більший об'єм в корпусі і витісняє масло. Наслідком цього є штовхаюче або тягнуче рульове зусилля, яке відчуває водій, коли стабілізатор намагається повернутися в нейтральний стан. Для подолання цієї односпрямованої сили часто використовують здвоєні протилежні стабілізатори, але це вимагає додаткового монтажного обладнання та місця.
У стабілізаторі ATS Factory Race Series 2.0 використовується архітектура з регульованим наскрізним валом (ATS), яка усуває зміщення рідини на валу протягом усього ходу стабілізатора в обох напрямках. Зовнішній резервуар забезпечує додаткову ємність для рідини і використовує внутрішній плаваючий поршень (IFP) для відокремлення рідини від газового заряду азоту для усунення кавітації. Для покращення контролю, який можна пристосувати до будь-якого стилю водіння та налаштувань, зовнішній регулятор забезпечує 24 клацаннями для точного налаштування. Результатом є гнучке та послідовне демпфування небажаного зворотного зв'язку рульового управління в одному стабілізаторі, що кріпиться на болтах, що легко налаштовується.
Бренд | Fox |
Примітка | Requires drop bracket for greater than 1.5" lift |
Серія | Factory Race Series 2.0 |
Тип амортизатора | Стабілізатор |
Сторона встановлення | Стабилизатор |
Тип регуліровки | Нерегульований |
Резервуар | Так |
Тип резервуара | Piggyback |
Діаметр корпусу (дюйм) | 2 |
Матеріал | Алюміній |
Закритий (дюйм) | 14.09 |
Відкритий (дюйм) | 22.19 |
Хід (Дюйм) | 8.11 |
Кількість | Один |
Висота коробки | 2.75 дюйм |
Ширина коробки | 5 дюйм |
Довжина коробки | 28.25 дюйм |
Вага | 5 фунт |
Код UPC | 788000424032 |
Підмодель | 4WD |
Авто
Show all |
2017 Ford F-250, 2018 Ford F-250, 2019 Ford F-250, 2020 Ford F-250, 2017 Ford F-350, 2018 Ford F-350, 2019 Ford F-350, 2020 Ford F-350, 2021 Ford F-250, 2021 Ford F-350, 2022 Ford F-250, 2022 Ford F-350, 2023 Ford F-250, 2023 Ford F-350
|