особливості:
Індивідуально спроектовані для широкого спектру конкретних автомобілів та ліфтових комбінацій.
Однотрубна технологія тиску газу
Простота встановлення; пряме прикручування; модифікація не потрібна
Багатошарове цинкове покриття - найміцніше у галузі.
Серія 5100 забезпечує найбільш повний спектр додатків для автомобілів
Довічна гарантія
Технологія тиску газу.Згодом технологія однотрубного газового тиску, розроблена BILSTEIN, стала стандартом автомобілебудування. Ця технологія полягає в тому, що олія в абсорбері знаходиться під тиском, що запобігає його спінювання при підвищенні температури та навантаження. В результаті зберігається повна демпфуюча здатність, навіть коли система піддається екстремальним навантаженням, що можна спостерігати в поршні, що самопускається.
Монотрубна перевернута технологія. Оригінальне та найкраще: оригінальні однотрубні газові амортизатори носили ім`я BILSTEIN і, як і раніше, виробляють найкраще з того, що є. Однотрубна технологіяBILSTEIN- це вибір номер один в автоспорті та серійних спортивних автомобілях: жоден інший тип не дає інженерам такої самої свободи вибору ідеального місця або положення для встановлення (наприклад, технологія Upside-Down).
Перевірено на дорозі BILSTEIN. Щоб досягти цього знаменитого досвіду керування BILSTEIN, інженери BILSTEIN покладаються не тільки на дійсно передові технології, але й на те, що витримало випробування часом: на те, як це відчувається водієм. В результаті всі високоефективні амортизатори, а також спортивні підвіски та комплекти для регулювання дорожнього просвіту з різьбленням проходять ретельну програму випробувань. На трасі Нюрбургрінг і у власному випробувальному центрі на випробувальному треку Папенбург водії перевіряють, наскільки збалансовані ходові якості різних автомобілів у різних дорожніх ситуаціях. Тільки після того, як вони з відзнакою пройшли цю програму випробувань, їм дозволяється носити ім`яBILSTEIN. Таким чином, вони можуть гарантувати знаменитий досвід керування BILSTEIN.
У 1954 році компанія Bilstein® першою реалізувала потенціал, який пропонує ідея професора Бурсьє де Карбон, французького дослідника в галузі вібрацій. Ціль полягала в тому, щоб усунути фізичні недоліки звичайних телескопічних амортизаторів, в той же час роблячи амортизатори легше і їх можна було встановити в будь-якому положенні. Ім`я Bilstein протягом багатьох десятиліть було тісно пов`язане з високими технологіями в галузі конструкції підвіски, комфорту та безпеки водіння. Щоб розширити цю позицію в майбутньому, Bilstein стала підрозділом ThyssenKrupp Technologies AG у 1988 році та повністю дочірньою компанією у 2005 році. Партнерство та співробітництво всередині групи дозволять компанії продовжувати надихати інноваціями у традиційний спосіб Більштейна.
Авто
Show all |
2015||Ford||F-150, 2016||Ford||F-150, 2017||Ford||F-150, 2018||Ford||F-150, 2019||Ford||F-150, 2020||Ford||F-150
|
Підмодель | RWD |
Підмодель
Show all |
King Ranch, Lariat, Limited, Platinum, XL, XLT
|
Бренд | Bilstein |
Сторона встановлення | Зад |
Висота підйому, мм | 0-50mm, 50mm |
Висота підйому, дюйм | 0"-2", 2" |
Висота коробки | 2.95 дюйм |
Ширина коробки | 2.95 дюйм |
Довжина коробки | 26.8 дюйм |
Вага | 5.56 фунт |
Код UPC | 9312891030129 |
Ширина | 2.95 |